Karosa ŠM 16.5 - KLOUBOVÝ AUTOBUS - REKLAMNÍ PROSPEKT 12 STRAN - A4 - ANGLICKY

5 hodnocení
 
  • 1 z 11
 

PŮVODNÍ PROSPEKT NA PROTOTYP AUTOBUSU, KTERÉMU RVHP NEDALA ŠANCI ŽÍT... VYDÁNO NA KONCI 60. LET, A4, 12 STRAN. VNITŘEK PROSPEKTU JE VYNDAVACÍ - ROZLOŽENÍ DO VELIKOSTI PLAKÁTU. PĚKNÝ SBÍRKOVÝ STAV.

"První článková Karosa ŠM 16,5 byla předána do pravidelného zkušebního provozu s cestujícími 10. prosince 1967. Praha byla prvním městem, kde se tento typ vozidla vyzkoušel v městském provozu. Autobus byl přidělen na linku 134, která tehdy spojovala krčské sídliště Antala Staška se vzdálenými Petřinami. Určitě není bez zajímavosti, že v autobuse držela službu dvojčlenná posádka. Byl to samozřejmě řidič a u čtvrtých dveří pak byl jakýsi dozorce, který dohlížel na odbavování cestujících a dával zvukové znamení řidiči při ukončení nástupu a výstupu. U prvních a čtvrtých dveří byly umístěny samoobslužné pokladny, ale jak již byli cestující zvyklí (a zvyk je jak známo železná košile), nastupovali zpravidla jen prvními dveřmi, čímž trochu pozbývalo smysl dvojité odbavování u tohoto dlouhého vozidla. Zdroj: Busportal.cz a http://www.plzensketrolejbusy.cz/, článek v plném znění zde

Dostupnost Skladem (1 ks)
2 500 Kč    
Kód produktu 999999-18V
Kategorie Auto Bus Traktor
 

PŮVODNÍ PROSPEKT NA PROTOTYP AUTOBUSU, KTERÉMU RVHP NEDALA ŠANCI ŽÍT... VYDÁNO NA KONCI 60. LET, A4, 12 STRAN. VNITŘEK PROSPEKTU JE VYNDAVACÍ - ROZLOŽENÍ DO VELIKOSTI PLAKÁTU. PĚKNÝ SBÍRKOVÝ STAV.

"První článková Karosa ŠM 16,5 byla předána do pravidelného zkušebního provozu s cestujícími 10. prosince 1967. Praha byla prvním městem, kde se tento typ vozidla vyzkoušel v městském provozu. Autobus byl přidělen na linku 134, která tehdy spojovala krčské sídliště Antala Staška se vzdálenými Petřinami. Určitě není bez zajímavosti, že v autobuse držela službu dvojčlenná posádka. Byl to samozřejmě řidič a u čtvrtých dveří pak byl jakýsi dozorce, který dohlížel na odbavování cestujících a dával zvukové znamení řidiči při ukončení nástupu a výstupu. U prvních a čtvrtých dveří byly umístěny samoobslužné pokladny, ale jak již byli cestující zvyklí (a zvyk je jak známo železná košile), nastupovali zpravidla jen prvními dveřmi, čímž trochu pozbývalo smysl dvojité odbavování u tohoto dlouhého vozidla. Zdroj: Busportal.cz a http://www.plzensketrolejbusy.cz/, článek v plném znění zde

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: